Kleanbus запускає краудфандингову кампанію

Kleanbus – це компанія, яка працює вже понад 30 років. Вона є провідним виробником електричних автобусів, які є транспортними засобами з низьким рівнем викидів та нульовими викидами. Kleanbus запустив краудфандингову кампанію на Crowdcube, щоб пришвидшити зростання бізнесу. Кампанія вже досягла понад 80% від цільових 250 000 фунтів стерлінгів, зібравши понад 200 000 фунтів стерлінгів, що підтримує понад 500 тисяч фунтів стерлінгів інвестицій «Ангел». 

Мінімальний рівень інвестицій на Crowdcube становить 10 фунтів стерлінгів за одну акцію вартістю £1. У рамках своїх інвестицій платники податків Великобританії мають право на 30% пільги EIS на їхній наступний податковий рахунок.

Кампанія надасть людям можливість інвестувати в екологічно чисті енергетичні продукти, які виробляються шляхом переобладнання старих дизельних автобусів. Це також допоможе прискорити поточні зусилля Kleanbus щодо зменшення забруднення повітря та викидів парникових газів, а також створить можливості для інвесторів і партнерів співпрацювати з Kleanbus.

“Завдяки оновленню потужності, яке можна виконати лише за два тижні, Kleanbus поверне автобуси в експлуатацію якомога швидше, в одну п’яту вартість нових електричних автобусів і одну третину вартості експлуатації дизельних автобусів”,- повідомила компанія.

Джо Тіге, співзасновник і генеральний директор Kleanbus, сказав: “Ми раді запросити державних інвесторів для подальшого використання значного фінансування Kleanbus і швидкого розвитку бізнесу. Оператори автопарків працюють разом над пілотними проектами, і ми побачили дуже позитивну реакцію до рівня інвестицій на сьогоднішній день. Як компанія, яка прагне сприяти позитивним змінам, ми вважаємо правильним залучення людей до цієї революції. Crowdcube є ідеальною платформою для досягнення цього, і ми раді, що наші акціонери приєднатися до нас у нашій подорожі”.

Автор Ntchindi C. Theu