Тип роз’єму для зарядки електромобілів у США

Подібно до транспортних засобів, що працюють на паливі та мають різні розміри форсунок для бензинових і дизельних двигунів, електромобілі також мають різні типи роз’ємів для зарядки. Зарядні роз’єми для електромобілів в основному відрізняються залежно від регіону: в Америці та Японії використовується тип 1 J1772, у Європі — тип 2, а в Китаї — роз’єм GB/T.

Америка прийняла роз’єм J1772 1 типу (також відомий як штекер J) у 2001 році, однак він міг передавати лише 6,6 кВт, до 2008 року, коли Yazaki Corporation, глобальний постачальник автомобільних запчастин, створив новий роз’єм для всіх американських електромобілів, який був тепер здатний витримувати потужність 19,2 кВт. Електричні транспортні засоби побудовані з бортовим зарядним пристроєм усередині них, який працює як перетворювач, перетворюючи енергію зі змінного струму (змінного струму) на постійний (постійний) перед тим, як енергія потрапить в акумулятори автомобіля.

1 тип J1772
1 тип J1772

Зарядний пристрій постійного струму для електромобілів дозволяє заряджати автомобіль швидше, оскільки вони вже мають вбудований перетворювач, на відміну від зарядних пристроїв змінного струму, які покладаються на бортовий перетворювач автомобіля. Ці роз’єми витримують потужність до 350 кВт. Вилка J підтримує однофазний змінний струм (AC) на двох провідниках, окремих двох інших провідниках, а п’ятий є проводом захисного заземлення.

1 тип (CCS)

Що стосується комбінованої системи заряджання (CCS) 1 типу для роз’ємів постійного струму, які також використовуються американськими електромобілями, у нижній частині штекера є два додаткові контакти. Ці додаткові контакти працюють, заряджаючись від верхньої частини зарядного пристрою; лише комунікаційний контакт і заземлюючий провідник є опорною точкою для захисту. Цей тип роз’єму сумісний з такими електромобілями, як BMW i3, Chevy Volt, Nissan LEAF або Tesla Model S.