OKQ8 разом із Volvo Trucks будують велику мережу зарядних станцій

Удосконалення електромобілів можна спостерігати в багатьох секторах, а не лише в комерційних автомобілях. За прогнозами Powercircle, до 2030 року 60% усіх проданих вантажних автомобілів будуть електричними. Це дорівнює приблизно 16 000 електричних вантажівок, які використовуються сьогодні. Таким чином, зарядні станції будуть користуватися високим попитом у найближчі роки. 

Енергетичне агентство виділило трохи більше 1,5 мільярда крон гравцям, які співпрацюють, щоб прискорити будівництво шведської мережі зарядних станцій для важких транспортних засобів. Наразі фінансування розподіляється.

Багато різних компаній, включаючи OKQ8, Kraft і Volvo Lastvagnar, співпрацювали, щоб подати заявку на грант від Енергетичного агентства. Ті, хто планує володіти загалом двадцятьма шістьма зарядними станціями до 2023 року, розташованими від Мальме на півдні до півночі. Мінімум два та максимум чотири порти безперервної зарядки потужністю 350 кВт потрібні на кожній станції, які можуть бути розташовані на станціях OKQ8 або у дилерів Volvo Trucks.

Кількість зарядних точок на кожній станції буде скориговано відповідно до очікуваного попиту протягом наступних п’яти років. Більшість важких транспортних засобів, незалежно від їх виробника, можуть використовувати зарядні станції, а легкі транспортні засоби також матимуть доступ до відповідних зарядних станцій, незважаючи на те, що Volvo Trucks фінансує ініціативу.

Розвиток загальнонаціональної зарядної інфраструктури з відносно короткими відстанями, ніж просто нинішній діапазон великих електрокарів, був пріоритетом. 

У заявці зазначено, що зарядна інфраструктура буде завершена до вересня наступного року. Карін Хеллгрен, менеджер із комунікацій OKQ8, підтверджує, що компанія прагнула підключити електроживлення на всіх сайтах і зараз завершує розробку проектів і ліцензій. Однак вона вважає, що ці початкові 26 зарядних станцій — це справді верхівка айсберга.

Aвтор Md Tamzid Mahmud